Ik heb EASEUS partion master home edition. Ik heb twee schijven gewist. Deze ruimte is nu "unallocated". Hoe verplaats ik die ruimte naar schijf C?

Ik had die ruimte al "gewiped"maar het staat er nog steeds.

Toegevoegd na 23 minuten:
Er staan gewoon al mijn schijven, C D E F en G
Alleen staat tussen die schijven een * met daarachter: "unallocated"space. Deze kan ik alleen wipen, maar dat hielp niet. En ik kan er een partitie van maken.
Maar ik kan niet die 16gb vrije ruimte verplaatsen naar C

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Selecteer C en kies voor Resize Partition

Toegevoegd na 49 minuten:
Oké, 'Move' eerst alle partities tussn de unallocated space (niet toegewezen ruimte) en C 1 voor 2 voorbij de niet toegewezen ruimte. De niet toegewezen ruimte komt dan naast je C, die je vervolgens kunt vergroten (resize).
rose
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan niet, lees bewerking
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is me gelukt. Ik heb alle partities gewoon samengevoegd tot een, waardoor alle space ertussen daarin kwam. Bedankt!

Andere antwoorden (1)

je vergroot gewoon schijf c dus C partitie vergroten
let wel alleen ruimte op dezelfde schijf werkt.
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lees de bewerking, dit kan niet :(
capthavoc
12 jaar geleden
echt wel
maar misschien moet je alle andere driver letter behalve C verwijderen ?
dan kan je de unallocated space toevoegen aan C
maar je moet dus C selecteren als schijf waar je iets aan wilt veranderen.
in dit geval resize