Hoe kan ik windows boost manager verwijderen?

Ik heb 1 week geleden windows 7 geinstalleerd op de windows xp computer. Maar ik kon windows 7 niet installeren omdat ik weinig ram geheugen heb.. Ik heb vervolgens windows 7 verwijderd, maar als ik de computer opstart dan zie ik windows booster manager. Hoe kan ik die verwijderen?

Alvast bedankt ;D

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Windows Booster Manager? Is dat een applicatie? Hoe kom je eraan? Als het een programma is kun je het deinstalleren via je configuratiescherm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarschijnlijk bedoel je windows boot manager, deze geeft een lijst weer met beschikbare besturingssystemen...

configuratiescherm -> systeem -> tabblad geavanceerd

klik op instellingen in het gedeelte Opstart- en herstelinstellingen.

kies als standaard besturingssysteem windows xp.
Haal het vinkje weg voor "Lijst met besturingssytemen X seconden weergeven"

overal waar mogelijk op o.k. klikken en klaar.

start windows opnieuw op en als het goed is is de lijst niet meer zichtbaar.