Hoe herstel je usb instellingen voor Android 2.2 tablet versie?

Ik steek een usb stick met avi’s mp3’s en mp4 in mijn Android tablet en voordat de map opent, werpt hij de usb stick eruit (geeft een melding) en begint de stick weer opnieuw te lezen..vice versa..

Ik krijg dus geen tijd om de map door te bladeren, ligt dit aan de usb stick? Welk soort usb stick zou erin moeten?

Hoe kan ik deze instellingen eventueel herstellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
even erbij vermelden welke tablet je hebt... scheelt ook weer

Het beste antwoord

Kan zijn dat je de USB stick niet netjes via 'safely remove hardware' uit je PC hebt gehaald. Het filesysteem heeft dan een check/reparatie nodig. Stop de USb stick terug in je PC en deze zal dit automatisch doen. Dan wel netjes eerst in je sytem tray op 'safely remove hardware' klikken voordat je de USB stick eruit trekt. Dan nogmaals proberen in je tablet.

Mocht het niet werken, post dan meer informatie :
heeft de stick ooit gewerkt in je tablet ?
wat is de exacte foutmelding op je tablet ?