je zou via een service als dropbox.com de foto's makkelijk kunnen delen met een andere persoon. Of als jhe winzip hebt kan je de map zippen en aan een mailtje hangen, mits de foto;;s niet te groot zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in een .zip (of vergelijkbaar) archief stoppen en emailen (als het geheel niet te groot is geworden) of via een dienst zoals largedocument.com versturen.
Ook een optie is om de hele map te delen via picasaweb, flickr of bijvoorbeeld dropbox.

In alle gevallen is het handig om te kijken of de foto's misschien verkleind kunnen/moeten/mogen worden: een hele map met 14 Megapixel foto's vreet geheugen en vaak is 2 of 4 Megapixel ruim voldoende.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat kan een map met fotos naar een andere computer sturen je hebt wel een stick nodig de stick stop je in je computer en kopieer je die map met fotos naar de stick dan haal je de stick eruit en steek je hem in een andere computer dan ga je naar de stick in deze computer dan selecteer je die map met fotos en zet je hem bijvoorbeeld op het beuroblad
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind dit wel een goede oplossing; doe het zelf ook zo van mijn desktop naar mijn laptop of omgekeerd. Alleen als de twee computers een eind van elkaar verwijderd zijn (bv als je iemand anders de foto's wilt sturen) is dit natuurlijk niet zo'n handige optie.
Met FTP. Eerst zippen is wel verstandig i.v.m. bandbreedte en het maximum van de beide servers (de jouwe en die van de ontvanger) Via e-mail-bijlage kan ook, maar de ruimte daarvan is meestal nog beperkter