Hoe komt het dat ik mijn iPhone niet meer kan synchroniseren? (Zie afbeelding)

Elke keer als ik hem wil synchroniseren krijg ik deze afbeelding: (Zie afbeelding)
Hoe kan ik dat oplossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dit is onmogelijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je hebt hem misschien fout gejailbreakt? Ik zou hem synchroniseren met de reservekopie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan door jailbreak, ik heb dit probleem ook eens gehad, gewoon computer opnieuwopgestart en iphone uit en aan gedaan toen deed hij het weer. Anders moet je inderdaad de reservekopië herstellen