Welke versie van Windows 7 kan ik het best nemen?

Er zijn meerdere versies van windows 7, maar welke versie bevat nu het meest waar voor zijn (haar?) geld? Zitten er onderdelen in de duurdere versies van windows7 die bij normaal thuisgebruik gebruikt worden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (4)

De windows7 upgrade advisor geeft je een goed advies
premium is een prima editie
De andere zijn voor bedrijven ed dus niet echt interresant wat extra's betreft.
capthavoc
14 jaar geleden
Voor thuis gebruikt voldoet Home Premium meer dan voldoende.
Maar heb je een hoop "XP-Software" dan kun je het beste professional kiezen.

Surf even naar de site van Microsoft en vergelijk of volg de link!

Kijk ook even of je een 32 of een 64 bit versie nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
windows 7 Ultimate. Dan heb je achteraf geen spijt van "had ik toch maar een duurdere versie genomen".
De installatie duurt wel ca. 6 uur!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ultimate lijkt me idd ook de beste, optimale resuiltaten :) daarom upgrade je toch lijkt me? zou ik meteen de beste versie nemen