Als ik mijn iPhone synchroniseer, dan wilt iTunes hem steeds herstellen naar een reservekopie, hoe kan dat?

Ik heb een iPhone 4, iOS 5.0.1

Toegevoegd na 59 seconden:
Als ik dan trouwens hem herstel naar de reservekopie, zegt ie vervolgens weer het zelfde.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Erg vervelend. Meerdere mensen schijnen hier last van te hebben (zie bron).

Zorg eerst dat je de meest recente versie van iTunes gebruikt. Als dat het geval is, doe dan het volgende:

1. Ga naar de volgende locatie op je iPhone:

Instellingen > iCloud > Opstal en reservekopie > en schakel "iCloud reservekopie" uit.

2. Probeer nu je iPhone opnieuw te herstellen ZONDER iCloud.