wat gebeurt er als je een incompatibel besturingssysteem op een computer instaleert?

Wat gebeurt er met de computer als je een os instaleert waar je 1gig processer voor nodig hebt terwijl je processer te klein is. Gaat die dan kapot? Of wat gebeurt er?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

De computer zal heel erg traag zijn, en voor elke actie zal je seconden tot minutenlang moeten wachten.

Dat is: Als je computer uberhaupt door de installatie heenkomt; Je loopt eht risico dat hij bij installatie al zo trag wordt dat je de moed opgeeft.