Hoe kan ik muziek bestanden overzetten van mijn laptop naar mijn samsung?

Ik heb een usb kabeltje erin zitten naar de laptop toe, maar de synchronisatie kan je niet aan klikken?
Je kan er wel nummers heen slepen..
Misschien een ander kabeltje?

Wie het weet mag het zeggen!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het ligt eraan of er Android opzit. Ikzelf heb een Samsung Jet S8000 (zonder Android), ik gebruik het makkelijke programma Samsung New PC Studio. Als je dat programma hebt en het opstart terwijl je mobiel is aangesloten aan de computer, dan laat het automatisch de geheugenkaart(en) zien. Waarna je er bestanden in kunt slepen. Zeker de moeite waard om te proberen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
uum ik heb wel al zo'n progamma gedownload, en dat werkt allemaal prima, alleen kan hij het niet synchroniseren, nou het staat er wel, maar het valt niet aan te klikken. En volgens mij heb ik geen Android.

Het beste antwoord

De telefoon zal ongetwijfeld een Micro SD gebruiken.
Neem een nieuwe met bv 8 Gb of meer.
Neem je oude uit je toestel en zet de bestnaden van deze Micro SD ovewr op de nieuwe.
Open deze via je pc en doe dan hetzelfde met de map waar je Mp3's zijn opgeslagen. Dan gewoon bestanden uitwisselen tussen de beide mappen. Micro SD weer in je toestel en klaar is sOphie
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb geen sd kaartje, maar met een sd-kaart moet het kabeltje dan werken dat hij wel kan synchroniseren?

Andere antwoorden (1)

Ik had ook een samsung telefoon en ik deed het met een micro sd kaart! Ik had daar een usb bij waar je de sd kaart in kan doen en dan je nummers kopiëren naar de usb!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zie wel dat ik een sd in mijn mobiel kan doen onder het klepje. en ik heb een kabeltje die ik in mijn mobiel nar mijn laptop trek. zou dit ook op deze manier werken?