Kan ik 2 schijven instellen om te zoeken bij start menu?

Ik heb op me SSD C: Windows 7 staan. Kan ik ook instellen dat hij bij me start menu ook dingen van de D: schijf zoekt? Hij zoekt nu namelijk alleen dingen van de C: schijf.

Bedankt alvast.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je bedoelt programma's starten, als je tijdens de installatie van een programma kiest voor installeren op de D schijf, komt dat van zelf in je startmenu te staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Links onder heb je een menu die heet "Starten". Als je daar op klikt dan kan je allerlei programma's zoeken. Maar bij mij zoekt hij alleen de C: schijf. Ik wil ook kunnen zoeken met de D: schijf.