500 MB internet genoeg voor Iphone 4s(beschrijving)

Hallo, ik ga binnenkort een iphone 4s kopen, ik wil er graag internet bij maar kan bij mijn sim- only abbonoment niet hoger dan 500 MB, mijn vraag is: red ik het met 500 MB als ik gem. 10 min per dag dit doe: hyves, twitter, msn, wath's app. (maar dan wel met de app's van twitter en hyves, dus niet via intenet) En 2 site's openen per dag,(zoek acties van google)??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gem?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gem= afkorting van gemiddeld,

Antwoorden (4)

Ja dan heb je genoeg. Whatsapp en andere IM Apps gebruiken zowiezo niet veel MB. Als je bijvoorbeeld veel Youtube video's checkt dan is het wel te weinig. Een tipje: Apps downloaden alleen via WIFI doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik gebruik altijd als ik thuis ben dan wifi om apps te downloaden enz... Bedankt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog vraagje: IM apps?, en wat vreet meer mb's de app van hyves of via web naar hyves.nl?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Instant Messaging. Dat Is bijvoorbeeld de hyves app, facebook app en twitter app. Ik zou zeggen dat een APP minder KB gebruikt omdat de meeste dingen dan zijn gedownload op je toestel en niet elke x in een browser geladen worden.
Ja met de zaken die je zojuist noemt gaat het makkelijk lukken. Filmpjes streamen / downloaden kost wel veel mb's Dus hou daar rekening mee. Verder kun je vaak via apps van de provider even volgen hoeveel mb's je opmaakt. Geeft je een zeker gevoel en zul je zien dat je nog een heleboel mb's overhoud!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je dat makkelijk redt, alleen je moet erg oppassen welke applicaties je gedownload heb, aangezien dit soms er veel internet eet, zoals facebook.
Je kan ook app gratis downloaden zodat je je verbruik ook kan bijhouden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
500 is zeker genoeg, als je bij tmobile gaat en voor het goedkoopste iSmart abbonement kiest heb je tot 500 mb een download snelheid van 7,2 mb/s! Na die 500 gaat je snelheid omlaag, het is dus onbeperkt maar na die 500 mb eigenlijk irriterend om te gebruiken.... Maar het kan wel!