an ik met deze pc goed gamen?

ik bedoel de nieuwst games

http://www.aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_47/OFF02.SHTML

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of je goed kan gamen kunnen wij niet beoordelen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik bedoel toch, zonder schokking afspelen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
fps ongeveer 60? 50-60

Antwoorden (3)

Ja, met deze PC speel je de nieuwste games probleemloos.

Toegevoegd na 40 seconden:
Ik zie geen zwakke schakel:

- Intel Core® i5-2320, 3.0 GHz
- Nvidia GeForce GTX550Ti DirectX 11
- 4 GB DDR3 SDRAM
- 2 TB harde schijf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ook helemaal vloeiend zonder schokking op ultra high settings?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
daarom vraag ik het he ik bedoel games zoals mw3 en battlefield 3 en world of warcraft op ultra high
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
WoW haal je zeker op ultra, MW3 ook... maar BF3 kan je best wel vergeten op ultra, je mag met BF3 al bij zijn als je op low met 16x AA en op 1920x1080 kunt spelen (PS dat valt reuze mee) alhoewel ik de merk zelf niet zo vertrouw, maar dat komt vast omdat ik niet bekend ben met de merk...
Je kan gamen maar niet high-end want dan kom je toch rond de €1000 en die pc bouw je meestal zelf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Echt gruwelijke pc voor die prijs. heb zelf een medion en echt geweldige pcs. deze pc is goed genoeg voor de nieuwste games. het is eigenlijk leuker en goedkoper als je je eigen pc bouwt, maar niet iedereen wil en kan dit. WiFi is ook leuk, je krijgt denk t ook een scart en TV tuner erbij maar weet niet zeker. ik zeg: kopen die monster machine!

gr proairface
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor een gelijke zelfgebouwde pc Op hoeveel kom ik dan ongeveer uit?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
helaas kom ik uit op €557,15 met bijna dezelfde specificaties. natuurlijk kon niet alles hetzelfde. MAAR: hardeschijven zijn enorm duur door de overstroming in Thailand. wacht dus totdat de prijzen zijn gedaald en het kan je misschien alleen al op de hardeschijf €50 schelen. denk ook eens na over een andere CPU en gpu bijv. van AMD. het scheelt veel geld en vaak is het ook nog sneller en goedkoper. ik laat nog een comment achter met de prijs en specs van een AMD computer die hetzelfde kan. gr proairface.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kwam met een AMD computer uit op €500,54 dus dat is wel heel wat goedkoper dan eerst. Bij deze prijs zitten ook nog 2 ventilatoren inbegrepen. Bij de Intel pc niet. Betere koeling dus. Verder echt een hele leuke en goede pc. Ik weet niet of je hiermee Battlefield 3 op alles hoogste wat je kunt bedenken kunt spelen. Ik denk het wel want het is immers multi platform (PS3, XBOX). MW3 sowieso want die stelt bijna niks aan de eisen van je computer. Ikzelf zou voor zelfbouw gaan, maar bij de aldi krijg je de pc + toetsenbord en muis + 3 jaar garantie (op de zelfbouw pc's trouwens ook, het ligt er aan waar je alles aanschaft). Verder veel succes! Gr proairface
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon een SSD kopen en een ouwe schijf gebruiken, als de prijzen zakken (eind 2012) een 2 of 3 TB aanschaffen voor 50 euro.