Mijn computer verwijderd uit zichzelf bestanden. Hoe zet ik dit uit?

Om de zoveel tijd verschijnen er bestanden in mijn prullenbak en dan twijfel ik wel eens van.. hmm heb ik dat erin gedaan? Achja, who cares.

Maar nu zitten er een paar bestanden in waarvan ik 100% zeker ben dat ik ze er niet heb verwijderd.

Het kan zijn dat iets zoals 'verwijder bestanden indien langer dan ### tijd niet gebruikt' aanstaat.. maar hoe zet ik dit uit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is je besturingssysteem?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
W7 prof

Antwoorden (4)

Ik ben bang dat je een virus hebt en zou de boel maar even grondig laten scannen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De computer verwijderd inderdaad wel files temp internet file enzo of log files staan maar nooit iets dat daar buiten staan
en dan nog, deze worden niet zichtbaar in de prullenbak ?
als het files zijn als doc jpg txt kortom bestanden die jezelf gemaakt hebt dan is het inderdaad vreemd
en zeker niet op systeem bestanden die zijn beschermt
maar kan je eens een voorbeeld noemen ?
capthavoc
12 jaar geleden
Bizar! Heb er eens flink op los geGoogeld, maar kon niks vinden hierover.

Zou inderdaad maar een flink wat trojan hunters, malware scanners en av op je computer loslaten...liefst in safe mode!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je soms een progamma als: tune up utility?
bij dit soort progamma's kun je idd zoiets aanzetten als: verwijder progamma/bestanden als je die een vooraf ingestelde tijd niet hebt gebruikt.