Hoe maak ik een audio cd aan?

Ik wil mijn MP3 bestanden op een cd schijf inbranden. Daarvoor is een audio cd nodig; die heb ik inmiddels.
Nu moet deze audio schijf worden aangemaakt. Hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Bij Nero kiezen voor de optie: audio cd maken. Nero converteert dan zelf de Mp3 naar een gewone audio cd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Met nero 9 branden kiezen tracks selecteren branden starten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met deepburner maak je makkelijk audio-cd's
Je brandt hiermee dieper dus de houdbaarheid is langer, minimaal 1 jaar blijft je plaatje goed, mits koel bewaard!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je van je mp3's 'gewone' audio wil maken kan dit het gemakkelijkste met: Branden in windows mediaplayer. deze converteerd automatisch