Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik windows vista vervangen door windows xp?

mijn laptop is erg traag geworden, ik heb windows vista, ik wil graag windows xp daarop gooien. is dat mogelijk of niet ?? help mij aub.....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Ritsuka
12 jaar geleden
Waarom wil je terug naar een oudere versie die binnenkort niet meer ondersteund word?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik raad je aan om windows 7 te installeren.
ik heb ook een laptop met vista gekocht ooit...
maar hij begon zo langzaam te draaien.
nu heb ik (dankzij bronnen) windows 7 draaien.
en het draait als een zonnetje!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ga naar je bureaublad en druk op het rechter muisknopje. dan krijg je een lijst en daar kies je uit aan persoonlijke voorkeur aanpassen. dan kun je waarschijnlijk kiezen uit een aantal thema's. kies dan de xp versie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
De vraag is niet voor het thema, maar om het hele besturingssysteem te vervangen -
Het zal wel mogelijk zijn, maar niet eenvoudig.
Je zult ten eerste een geldige Windows XP licentie moeten hebben , en een cd'tje met Windows XP, EN je zult alle drivers voor je laptop moeten zien te vinden, en vooral dat laatste zal niet zo eenvoudig zijn.
Zonder de diverse drivers zal je laptop met XP net zo traag of nog trager zijn als met Vista.
Misschien beter Vista opnieuw installeren, en dan je machine "schoon" houden met behulp van de diverse daarvoor beschikbare programma's, en vooral niet teveel dingen installeren die met de PC mee opstarten (Ask, Yahoo en google balkjes bijvoorbeeld, of MSN)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet een windows xp cd hebben bijv van marktplaats windows xp word niet meer in de winkel verkocht
als je een xp cd hebt moet je installeren en daarna drivers downloaden op de site van je merk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dat laatste is waarschijnlijk erg lastig.......

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding