Gaat alleen kan je beter een iMac of Mac pro kopen of een MacBook die zijn nieuwer en hebben meer keuzes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij kan dat wel alleen de software die je er voor nodig hebt is peperduur
Ik raad je echt af om nu nog een g5 te kopen tenzij je
hem natuurlijk voor een prikkie kan krijgen en uitsluitend daarvoor gebruikt
Alleen intel mac,s kunnen nog met de tijd mee

ik weet bijvoorbeeld niet of flash op g5 mac nog echt goed werkt
Maar als zou dat nog kunnen het is waarschijnlijk binnenkort afgelopen met de ondersteuning dat gaat echt te snel bij mac,s

geloof me met een intel pentium 4 heb je kans dat je er uiteindelijk meer universeel mee kan
voor een fractie van de prijs van powermac,s
bedenk ook dat hardware onderdelen vreselijk moeilijk te vinden is en dan nog duur nog.
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zit gewoon standaard hardware in (IDE schijven, CD stations, geheugen).
Alleen heb je wel gelijk met de ondersteuning, die is praktisch nihil
capthavoc
12 jaar geleden
Voordeel is misschien wel dat je nu oudere versie van hele goeie sound programma,s goedkoper zou kunnen krijgen Als het niet zo zeldzaam is ze hebben wel een hele goeie verhouding van vraag en aanbod bij mac en dat houdt de prijs zo hoog geheel ten onrecht vind ik op dit moment proberen nog veel mensen op marktplaats nog prijzen te krijgen voor oude powermacs die eigenlijk geen cent meer waard zijn.
mar goed ze hebben er ook en arm en een been voor over gehad toen ze hem zelf kochten
dus ja neem ze het eens kwalijk.