Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik ga een laptop kopen met android systeem voor eenvoudig gebruik. is dat aan te bevelen?

12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt mij heel onhandig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom geen samsung pad?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je er alleen maar mee gaat internetten zou ik geen laptop met android kopen. Ik zou eerder een chromebook kopen met chrome os; http://google.nl/chromebook
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

de Galaxy Tab (Tablet) draait op Android.

Verder lijkt het me erg onhandig om een laptop, die normaal gesproken draait op windows/apple, zo aan te passen dat deze op Android draait. Ga dan voor een tablet of toch een windows/mac.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het een uitdaging vind om een nieuw besturingssysteem te leren kennen (en misschien ken je het al van je mobile telefoon) denk ik dat het wel handig is, het schijnt een modern systeem te zijn, op Linux gebaseerd, en dus zou het stabiel moeten zijn. Zolang je geen programma's nodig hebt die er (nog) niet zijn, PRIMA IDEE. Android is een behoorlijk stevige concurrent voor Windows aan het worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook een android tablet en voor het geld wat je er aan uit geeft. Vind ik geen aanbeveling. En Android op een laptop... kan dat? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Als je een laptop hebt zou ik er windows of apple opzetten. Daar kun je in mijn ogen meer mee. Maar het is wel interessant Android op een laptop :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding