Programma ingebouwde webcam van mn laptop verwijderd, hoe op te lossen?

Ik heb een Asus Eee 1001AH minilaptop. Maar nu heb ik een poos geleden perongeluk het stuurprogramma verwijderd. Ik kan hem niet meer terug krijgen via systeemherstel, want het is al te lang geleden daarvoor.

Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn webcam het toch weer doet? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een minilaptop, en er kunnen geen cd's of dvd's in. Heb ook geen los cd station om aan te koppelen. En om eerlijk te zijn, heb ik geen flauw idee of ik er een cd bij heb gekregen. Ik heb hem al een poosje. Er zit Windows XP op overigens.

Het beste antwoord

Als je op onderstaande link klikt kom je op de website van Asus terecht. Aan de linker kant kan je op een link klikken en decteert hij je laptop. Hier zou het goede stuurprogramma tussen moeten staan.

http://support.asus.com/Download/Options.aspx?SLanguage=en&type=1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kijk even op de site van asus daar staat hij vast tussen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, ik ben niet zo handig met dit soort dingen. Waar moet ik dan precies naar zoeken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar www.asus.com en dan Naar downloads type daar het type in van je laptop en zoek dan naar de juiste driver ef staat iets van camera bij
Op de website van Softpedia kun je er een driver voor downloaden, zie bron.