Kan je ook een schone installatie van Lion doen als je deze koopt vanuit de Mac Appstore?

Is het dus mogelijk dat als ik OS X Lion download uit de Mac App Store, ik gewoon een schone mac krijg als eindresultaat zonder de gebruikssporen van Snow Leopard?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, je zult helaas eerst naar Snow Leopard moeten upgraden voordat je naar Lion kunt overstappen. Wel is het mogelijk om altijd via OSX Lion te herstellen. Dit kun je doen door de "Alt" knop van je toetsenbord ingedrukt te houden terwijl Lion opstart.