Is er al iets bekend over een nieuwere versie van windows?

Windows 7 is inmiddels een paar jaar oud, en ik verwacht wel dat ze al bezig zijn met het ontwikkelen van een nieuwere windows. Is er al iets uitgelekt/bekend gemaakt over een nieuwere windows? Maakt niet uit wat. Of het nou over de look gaat, of over wanneer de nieuwe versie uitkomt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ze hebben 1/2 weken geleden de test versie van Windows 8 uitgebracht. Deze is gratis te downloaden, maar bij mij werkt hij helaas niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Verwacht wordt dat windows 8 uitkomt in april 2012. Microsoft heeft diverse filmpjes op youtube gezet waar ze af en toe wat laten zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie onderstaande link voor een vergelijk tussen Windows 1 en Windows 8
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is al een beta versie beschikbaar voor test en ontwikkel doeleinde. Windows 8 ( de naam is niet zeker of hij zo blijft heten ) heeft 2 modussen een grafische ( metro Style ) en een normale windows mode. De spec's voor Windows 8 zijn de zelfde als voor Windows 7 waarschijnlijk zelfs iets lichter ivm het gebruik van tablets. Het is dan veelal gericht op touch screens.