Waar kan ik de drivers de LG AMD Atlhon II X2 245 vinden?? Ik kan er zo geen internet op zetten als dit wel kan zonder drivers hoe moet dit dan?

Ik snap wel netwerk toevoegen maar welke moet ik doen (gewoon thuis een router met een lan-verbinding en waar kan ik al die gegevens vinden?)

Toegevoegd na 11 minuten:
Goede het zijn drivers voor internet, geluid, processor eigenlijk alles wel :P moederbord videokaart alles

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even wat meer uitleg nodig, LG heeft niks met AMD Athlon te maken en dat heeft niks met internet te maken.

Het beste antwoord

Voor Drivers moet je zijn bij de maker van de moederbord dus msi, asus, etc.

De model nummer van je moederbord moet je ook weten: staat op de moederbord zelf maar ook op het boekje wat je bij de moederbord kreeg

Als je de type nummer hebt gevonden kun je die in google invoeren dan krijg je te zien van welke merk je het hebt.

dan ga je naar de maker z`n site en klik op ondersteuning of download center o.i.d.

voer de model nummer in en kies je windows (besturingsysteem)

Dan krijg je een lijst met drivers wat je kunt downloaden en installeren.

Let op als je nog aparte kaarten in je pc hebt moeten die apart gedownload worden. maar daar kun je bovengenoemde manier voor gebruiken.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Welke drivers voor wat

Toegevoegd na 5 uur:
zet op een usb of een cd rom effe het programma everest home en installeer het en daar uit kan je elke driver zien die je mist. en waar je ze kan vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat Klausjuh allemaal zegt klopt wel maar je moet wel voorzichtig zijn met de installatie met de rivers ik heb een keer meegemaakt dat ik een driver voor de BIOS zat te installeren en toen loopte hij vast dus drukte ik op annuleren en vanaf die dag kreeg ik alleen maar fouten op mijn pc