Kan ik via het netwerk met een Mac laptop en een Win XP Laptop informatie sturen naar 1 printer ?

Toegevoegd na 6 uur:
De printer is geen netwerk printer maar kan ik via een USB
wifi adapter daar wel een netwerk printer van maken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, er zijn twee mogelijkheden:
- Je printer is een netwerkprinter. De printer wordt dan zelfstandig op het netwerk aangesloten en is toegankelijk voor andere computers op het netwerk.

- Je printer is geen netwerkprinter. De printer is aangesloten op één computer. Je kunt de printer dan "delen" zodat hij ook voor andere computers op het netwerk toegankelijk is. De computer waarop de printer is aangesloten, moet dan wel aanstaan.
bamibal
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zeker dat is geen probleem als je de juiste drivers hebt. Het netwerk zal ze vinden en toestaan. En anders de rechten even aanpassen in het netwerk.