Hoe kan ik een backup van mijn ipad doen?

Hallo,ik heb een ipad 2 en ik wil en backup doen.Als ik de backup gedaan heb en hoe moet ik dan al die backup files terugzetten op mijn ipad?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt een back up maken via icloud of via iTunes. probeer dit eens:
http://support.apple.com/kb/PH12125?viewlocale=nl_NL

Antwoorden (1)

1 . iCloud
Eerst en vooral moet je zorgen dat je ingelogd staat met je Apple ID: Ga naar Instellingen>iCloud en voer je Apple ID in. heb je dit nog niet, ga dan naar appleid.apple.com .Oké nu moet je alleen nog die reservekopie doen: Ga naar Instellingen>iCloud>Opslag en Reservekopie, Vink iCloud reservekopie aan en klik op Maak reservekopie.

2. iTunes
Sluit je iPod, iPad of iPhone aan met de USB kabel op je laptop. Open 'iTunes' klik rechtboven op je apparaat, en klik tenslotte op 'maak reservekopie'.
Om je backup terug te zetten doe je geheel dezelfde weg maar op het einde klik je wel op 'reservekopie terugzetten'.