ls ik windows 7 wil installeren zegt hij dat ik geen windows kan installeren omdat ik niet genoeg ruimte heb hoe fix ik dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je erbij zetten of je een volledig nieuwe installatie wilt of wil je een dual boot maken? Kan je tevens meer informatie geven over je PC?
capthavoc
12 jaar geleden
dan is of je harde schijf te klein hoe groot is hij en hoeveel ruimte heb je vrij ?
of de partitie waar hij op komt te klein ? bovendien probeer je over oude windows versie heen te installeren ?
Dat gaat vaak niet goed opruimen van programma zou kunn werken
maar is meestal een heel gedoe
en na die tijd zit je met heel veel troep op je schijf die eigenlijk niet goed werkt
je kan beter en backup maken van je allerbelangrijkste files
van de map mijn documenet etc en eventuele savegames
maar geen programma mappen opslaan dat werkt nooit goed Dus je kun tijdens het installeren beter kiezen voor de optie clean install dus partitioneren en formateren
het beste is om windows 7 helemaal clean te installeren
en je schijf te formateren als ntfs dat doet hij vanzelf tip: is de formaat die je er nu op hebt een fat 32 ? XP ?
dan kun je nog proberen deze te converteren naar ntfs
en probeer daarna nog eens te installeren over de oude versie

Antwoorden (3)

dump wat programma's bijv extra gedownloade dingen dan komt het we goed werkt dit niet kan je je computer later refreshen en dan wordt alles eraf gehaald en dan heb je alle ruimte
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik jou was zou ik even je c schrijf defragmenteren en -wat hierboven ook staat- wat onnodige programma's verwijderen.

Toegevoegd na 3 minuten:
met programma's verwijderen bedoel ik : ga naar configuratiescherm ----> programma -----> een programma verwijderen.

Hopelijk lukt het ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar heeft Micro$oft natuurlijk ook al aan gedacht hoor. Dit werkt met een spatie slash letter achter Setup maar welke letter weet ik zo niet meer uit mijn hoofd.
Mogenlijk kan het intikken van: d:\setup/? Entertoets je hierover meer kunnen vertellen. Wel werd in vorige versies gewaarschuwd dat installeren veel langer zal duren dan gebruikelijk, reken op een hele ochtend.