ls ik windows 7 wil installeren zegt hij dat ik geen windows kan installeren omdat ik niet genoeg ruimte heb hoe fix ik dit?

Weet jij het antwoord?

/2500

dump wat programma's bijv extra gedownloade dingen dan komt het we goed werkt dit niet kan je je computer later refreshen en dan wordt alles eraf gehaald en dan heb je alle ruimte

Als ik jou was zou ik even je c schrijf defragmenteren en -wat hierboven ook staat- wat onnodige programma's verwijderen. Toegevoegd na 3 minuten: met programma's verwijderen bedoel ik : ga naar configuratiescherm ----> programma -----> een programma verwijderen. Hopelijk lukt het ;)

Daar heeft Micro$oft natuurlijk ook al aan gedacht hoor. Dit werkt met een spatie slash letter achter Setup maar welke letter weet ik zo niet meer uit mijn hoofd. Mogenlijk kan het intikken van: d:\setup/? Entertoets je hierover meer kunnen vertellen. Wel werd in vorige versies gewaarschuwd dat installeren veel langer zal duren dan gebruikelijk, reken op een hele ochtend.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100