help onze computer loopt vast nadat we een tweede virusscanner erop hebben gezet Hij start normaal op je komt op het bureaublad en dan loopt hij vast?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
2de virusscanner moet je nooit doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat is de nut nu van een 2de virus scanner het is totaal nutteloos gewoon avast of avg erop zetten 1 van de 2 dan het zijn 2 goede antivirus programma's en daar uit een keuze maken

Antwoorden (4)

Probeer eens op te starten in veilige modus en daarna een systeemherstel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat je twee virusscanners hebt, die elkaar bijten. Eén virusscanner is genoeg. Een tweede werkt meestal averechts, geeft je echter niet meer bescherming. Gewoon een keuze maken tussen beide en de ander van de computer afgooien. Dan is je probleem weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals hierboven al word gezegd.
Het probleem is dan dat de ene virusscanner de andere kan tegenwerken.Als virusscanners elkaar tegenwerken kan het grote gevolgen hebben voor de beveiliging van jouw computer. In het ergste geval kan de computer zelfs crashen. Na het installeren van een tweede virusscanner blijkt bijna altijd dat het hele systeem een stuk langzamer wordt.
Dus hou t bij 1 virusscanner!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo waarom heeft u 2 virus scanners erop. Eentje verwijderen en een goeie laten want van 2 word die alleen maar trager.