Pc met w xp2 schakelt vanzelf uit na verlaging van de temperatuur instelling en hoe dit weer te verhogen?

de temperatuur instelling 65-85 van windows xp 2 leek makkelijk te vinden maar dat lukt niet opnieuw en met het herstel programma gaat ook niet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als de PC geheel is afgekoeld, doet ie dan nog niet? Probeer anders eens in de veilige modus om de stand weer te veranderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Normaal kun je in je bios temperaturen wijzigen, waar het precies staat verschilt van bios dus dat moet je zelf even opzoeken.