Mijn neef wil een videofilm van msn afspelen en krijgt vervolgens een foutmelding ID1514?

Hij heeft besturingssysteem windows vista;silverlight had hij wel degelijk op zijn laptop geïnstalleerd. Vervolgens silverlight verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en wederom krijgt hij dezelfde foutmelding? Wie kan ons helpen? Alvast bij voorbaat onze hartelijke dank.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Installeer eens FFDshow gratis te downloaden van het internet dan weet je in iedergeval dat je zo'n beetje alle codecs hebt geinstalleerd en dat 90% v/d films gewoon moeten lopen.