Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Ja dat is legaal.

Sterker nog: Microsoft gebruikt op de meeste van hun kantoren ook Mac's!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als je Windows illegaal download wel, als het gewoon een legale cd is niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een legale versie hebt is het gewoon legaal.
(Lees meer...)
capthavoc
12 jaar geleden
Nee hoor, dit mag wel. Hier nog wat verdere informatie:

Kan ik echt Windows-programma's op mijn Mac draaien?
Ja, dat kan. Sinds de overgang van Apple op Intel-processors in 2006, draaien Windows-programma's prima op de Mac, vaak nog sneller trouwens dan op menig pc. Om Windows-programma's te draaien heeft u extra software nodig en een Mac met een Intel-processor waarop Mac OS X v10.4.6 of hoger draait. Iedere Mac die momenteel wordt verkocht komt hiervoor in aanmerking, maar oudere Macs mogelijk niet. Bekijk uw systeemprofiel in 'Over deze Mac' om te zien wat u nodig heeft om Windows te laten draaien.

Wat zijn de specifieke systeemvereisten om Windows te kunnen draaien?
Fusion en·Parallels hebben beide een Mac met Intel-processor nodig, minimaal Mac OS X v10.4.6 Tiger, en 1 GB aan RAM. Meer RAM wordt altijd aangemoedigd omdat dit een beter resultaat geeft bij het draaien van Windows. Parallels vraagt om 100 MB harde-schijfruimte voor de installatie van de software (exclusief·Windows) en Fusion vraagt om 275 MB harde-schijfruimte (exclusief·Windows) voor installatie. Boot Camp is nu een ingebouwde voorziening van Mac OS X en hiervoor is een Mac met Intel-processor vereist.

Windows XP (SP2) vereist ten minste 1,5 GB harde schijfruimte. Windows Vista Home Premium vereist minimaal 15 GB harde schijfruimte.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan. ik ben bewijs ik zit nu lekker op m'n maccie op windows maar het is geen aanrader!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is helemaal niet de vraag, of het kan, de vraag is of het legaal is. Op de macbook van mijn vriendin staat Windows en het werkt prima.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding