waarom wil mac niet instaleren?

hoi
ik heb net mijn cd voor macintosh OSX ontvangen. Maar nu blijkt dat hij hem niet wil installeren binnen virtualbox. ik heb ook ubuntu 11.04 geinstalleerd op virtualbox en dat gaat perfect. Altijd als ik hem wil installeren krijg ik een zwart scherm met de woorden '[Shell]>' . help mij aub.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

ik neem aan dat je op windows zit... heb je wel goed rond gezocht? dit kan niet... ik zou maar gaan kijken naar een "hackintosh" als je AMD hebt wordt het sowieso moeilijk als je geen phenom II hebt... als je indel hebt moet je sowieso in de core 2 duo/quad zitten

Toegevoegd na 36 seconden:
dat omdat de mac bepaalde instructie sets nodig heeft
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het apple os (osX)

Kan niet op een amd processor werken,

Het draait alleen op intel cpu's

Je kan wat in de bovenstaande reactie staat proberen,

Er zijn ook patches ...

maar als je windows 7 hebt kan je er een osx thema opzetten.