hoe verander ik dit van mijn pc? (zie foto)

heey,

ik hebeen probleempje en dat probleempje is dat ik bij mijn tabladen van mijn computer van waar dat kruisje minnetje en dat soort dingen er anders uit ziet. Ik heb windows vista. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen om dit weg te halen.

groetjes,

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik geloof niet dat ik je vraag helemaal begrijp.
Heb jij het over een weergave in de verkenner want wat er momenteel op jouw afbeelding te zien is, is geen verkennerscherm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zit je harde schijf vol?

Antwoorden (2)

dan moet je naar confugiratiescherm gaan en dan persoonlijke instellingen en dan thema selecteren. daar staan allerlei thema's en volgens mij is jouw "probleempje" dan opgelost xd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
doe dit:

Start >> configuratiescherm >> vormgeving aan persoonlijke voorkeur aanpassen >> het thema wijzigen >> kies dan windows vista.

Als dat niet lukt probeer dan dit:
computer >> eigenschappen >> geavanceerde systeem instellingen >> prestaties (instellingen "knop" >> klik op "beste weergave" en vervolgens op OK.

Hopelijk is dit het antwoord op je vraag