mappen verwijderd: afbeeldingen, muziek, recentelijk gewijzigd en zoekopdrachten. wat moet ik nu doen? zie verdere uitleg

ik heb deze laptop overgenomen en de mappen stonden dubbel dus ik dacht: 'ik verwijder deze even. kost alleen maar extra ruimte' maar toen kwam ik erachter dat deze bij mijn account ook verdwenen. helaas was het kwaad al geschied want ik had deze mappen (afbeeldingen, muziek, recentelijk gewijzigd en zoekopdrachten) al verwijderd uit mijn prullenbak...

wat moet ik nu doen?

Toegevoegd na 13 minuten:
by the way; ik heb vista

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Met dit (klik op bron) freeware programma kan je normaal gezien die zaken recuperen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan dit ook op vista?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar had ik vergeten rekening mee te houden. Er bestaat ondertussen blijkbaar al een versie 4: http://www.winportal.nl/handy-recovery en die zal wel werken op Vista.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er staat dat het bestand schadelijk kan zijn voor mijn computer..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vista heeft vaak zo'n waarschuwingen, veelal onterecht. Ik heb het programma echt zelf al gebruikt en het werkte!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
*geeft
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb het geïnstalleerd, wat moet ik nu doen? want ik hoef alleen maar die vier mappen terug te hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet gewoon je volledige harde schijf laten scannen (da's automatisch zo) en dan kan je de mappen die je verwijderde en terug wilt aanklikken en 'recoveren'. Ik heb het programma niet op deze computer staan, dus ik kan geen gedetailleerdere instructies geven. Maar ik vond dat het zichzelf wat uitwees, het is niet zo'n heel moeilijk programma. Als het toch niet lukt met mijn uitleg kan je nog altijd op de help-functie van het programma zelf klikken. Ik hoop dat je zo geholpen bent!
Herstellen vanuit een herstelpunt