Hoe update je je firmware van je nokia telefoon?

zodat je een hele andere software die je kan opzetten. met phoenix service software?

Ik probeer maar lukt telkens niet geeft elke keer fout aan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je de officiele methode bedoelt vind je alle informatie op onderstaande link van Nokia. In de meeste gevallen kom je uit bij de Nokia Software Updater die bijvoorbeeld ook bij Ovi Suite zit.

Als je bedoelt dat je wilt freubelen, schijnt dat je met Nemesis Service Suite een eind komt (maar de details weet ik niet). Garantie tot de deur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thanks