Moet ik mijn videokaart updaten?

Ik heb een videokaart van Intel, en toen ik naar die site ging, zocht ik naar updates. Toen stond er dat ik 'm moest updaten. Maar MOET dat, of niet? Want misschien word hij slechter?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

een videokaart heeft software nodig om goed op te werken, maar het kan zijn dat bepaalde functies van de kaart nog niet optimaal werken. dan moet je een update downloaden. Nvidia heeft bijvoorbeeld best vaak update's voor hun kaarten omdat er in de game industrie veel word ontwikkeld waar de kaart moeite mee heeft als hij geen update krijgt, de software word dan aangepast aan de eisen van het spel. als je het dus doet, zal je merken dat je videokaart beter gaat werken dan eerst.
het is dus raadzaam om de update's uit te voeren.
kijk wel of het niet een beta is maar een echte update. beta update's zijn nog niet volledig getest en dan kan het dus ook slechter worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met de huidige software doet ie het, maar die updates zijn er voor om bugs (fouten) uit de huidige software te halen, je videokaart sneller te laten werken of om bijvoorbeeld nieuwe functies toe te voegen.