jazeker! hou bij het opstarten de option knop ingedrukt. Dan kun je booten vanaf een cd en dan kun je em installeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ga het programma parallels gebruiken dan moet ik tog gewoon met die app windows instaleren?
Volgens mij niet want een mac book is Apple toch en Windows draait van orgine niet op Apple producten en andersom ook niet, alleen via gekraakte versies Alrenta ie werken niet optimaal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk niet gezien de OEM versie vaam gekoppeld is aan een product. Je zult dan de retailversie moeten gebruiken. Overigens heeft OSX een heel makkelijk programma, Bootcamp, dat Windows kan installeren op een aparte partitie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die kans is bijzonder gering.
Apple maakt hardware waarvan alleen apple de exacte specificaties kent, en waardoor alleen Apple het besturingssysteem en de software ervoor kan schrijven. Kwestie van eigen markt beschermen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is degelijk wel mogelijk om windows op je Macbook te installeren, je dient alleen VMware te kopen, dan kan je hem installeren.

ik heb ook even een bron toegevoegd hoe je windows kan installeren als dualboot op je mac.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat kan!
Er zijn twee mogelijkheden om Windows te installeren.
1. Volledig op een partitie van de schijf of
2 via een emulatiepakket bv. Parallels Desktop for Mac.

1. Voordeel: optimale snelheid
Nadeel: Moet telkens rebooten om van OS te wisselen.

2. Voordeel: twee OS naast elkaar te gebruiken.
Nadeel: iets langzamer dan full install op schijf

Het is dus afhankelijk wat je met de WinOS wilt gaan doen.

Succes