ik heb een 64 bit pc maar ik heb 32 bit windows, hoe update ik dat naar 64 zonder dat ik al mijn bestanen kwijt ben?

ik heb windows 7 en heb een 32 bits installatie cd

Weet jij het antwoord?

/2500

upgraden naar een 64 bit, 64 bit versie vergt meer van je pc, dus je zult minimaal 2gb geheugen moeten hebben je kan de 64 bit versie kopen bij de betere computer zaken

Je zult een complete herinstallatie moeten doen. Kopieer wel eerst al je bestanden(films/mails/muziek) naar een externe hardeschijf of 2de HDD in je systeem of op DVD. Toegevoegd na 1 minuut: Je zal alle programma's opnieuw moeten installeren.

U kunt zonder probleem doen,wat U wilt. Uiteraard is het nooit overbodig,om een back-up te maken/ achter de hand te houden...echter het is sinds Windows Vista niet ( meer ) persé noodzakelijk. Windows 7 maakt een speciale map aan met Windows Old ( U ziet die map dan blauw gekleurd terug op de nieuwe geïnstalleerde Windows 7 ! Hierin bewaart Windows vrijwel alles wat U in "Mijn Documenten" heeft staan. Online backuppen is uiteraard ook n perfecte optie. Bijvoorbeeld bij Microsoft zelf.Even Googlen op de term "Online backup" . Klaar. Groet:Zoekertje

Ik ga er even vanuit dat je een 32 bits windows 7 versie nu op je pc hebt en dat wilt veranderen in een 64 bits windows 7 ? klopt ? Als je een normale windows 7 installatie set hebt horen daar 2 dvd in te zitten een 32 bits en een 64 bits dus met de 32 bits kun je er sowieso geen 64 bits versie opzetten. Bovendien als je nu een 32 bits versie er op hebt staan en geactiveerd kun je dat serie nummer niet meer gebruiken voor een 64 bits versie je zult dus een 64 bits installatie dvd met een nieuw serie nummer moeten kopen. en een clean install doen, er valt niet te upgraden tussen 32 bits en 64 bits.

Wat bedoel je met een 64bit-pc ? Misschien handig om even je hardware info te posten ?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100