Dat betekent dat het nieuw geïnstalleerd is.
(een paar keer) openen zou het weg moeten krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat die programma's nieuw geïnstalleerd zijn, als je ze een paar keer gebruikt gaat het gele vanzelf weg,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas, deze antwoord moet ik melden omdat dit antwoord al eerder gegeven is.
Helaas
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ramin heeft een hekel aan me omdat ik hem bekritiseerde dus probeert hij elke fout af te straffen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat zit die ramin te zeggen waar gaat die dat melden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kinderachtig gedoe, nu wordt het wel een moeilijke keuze welk antwoord nou het beste is.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe de andere maar.
Cryofiel
12 jaar geleden
Je kunt de vraag ook sluiten *zonder* een beste antwoord te kiezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke jongens: ik heb een programmaatje op mn rekenmachine: kop of munt
JurgenJansma: kop (T)
Roland1995: munt (H)
.....
UITSLAG: JURGENJANSMA (T)