ik zou eerst even de windows advisor laten onderzoeken of het kan
Het kan meestal wel maar of het ook naar tevredenheid kan werken
maar 2 gig is wel te doen dat is meestal ook het probleem niet
capthavoc
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik heb het even opgezocht.
De site is in het Engels maar ik las het even door en vond de minimale eisen:
1 gigahertz (Ghz)
1 gigabyte Ram
16 gigabyte intern geheugen.

Maar dit betekent niet dat Windows 7 snel zal zijn als je de minimalen eisen hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het echt wilt, en geld speelt geen rol ( weet niet of het duur is maar hoe moeilijker, hoe duurder ) kan alles. Maar ik weet niet of je er veel aan hebt. Waarschijnlijk gaat je pc er een stuk slomer van worden, en kan hij een hoop updates niet uitvoeren. Het is makkelijker om een nieuwe pc te kopen. En als je dat doet, doe het dan goed! Koop er eentje met veel werkgeheugen en een goede videokaart enz. dat is duurder, maar dan heb je wel wat! En als het alleen voor thuis is, zou ik geen laptop kopen. Dat is alleen handig als je vaak heen en weer moet met je pc.

succes, maar als je het echt wilt, koop dan een nieuwe ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt ook aan de videokaart minimaal 64 mb en 32mb zonder windows aero

Toegevoegd na 1 minuut:
voldoet je pc hieraan dan kan het vast wel

ik had een windows xp computer en toen heb ik win 7 erop gezet

nou werkte uitermate prefect!

alleen ik had een kleine hdd 40 gb
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zal prima werken. Ik heb hier ook een laptop en PC draaien op 2GB intern geheugen met Windows 7. Zorg ook dat er een redelijke processor in zit.

Je zal er wel goed aan doen om de Aero style uit te zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2GB intern geheugen is zeker voldoende, of windows 7 soepel zal draaien zal afhangen van de Mhz processor die u heeft steken. In ieder geval met een processor van 1600 Mhz zou er geen probleem mogen zijn. Heb hetzelf enkele maanden terug geïnstalleerd bij mijn zuster en zij ondervind geen moeilijkheden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik het zo zie, dan vast wel. Maar als u wat meer specificaties zou willen prijsgeven kan ik u misschien vertellen welke functies u wel of niet kunt gebruiken (Als u de specificaties niet weet kunt u ook gewoon de productnaam noemen bijv. Intel Core i7 950 want dan ik het namelijk opzoeken op internet. Maar naar mijn mening zegt 2gb werkgeheugen al genoeg: uw computer zal waarschijnlijk de klus wel klaren, al dan niet zo snel als de allernieuwste computers. Ik denk persoonlijk dat uw computer Windows 7 prima aankan, maar niet met Aero ingeschakeld.