Hoe komt het dat bij tijd en wijle de bovenstaande balken zwart worden, als men Internet Explorer opent?

Mijn besturingssysteem is windows home edition.
Als ik de computer herstart is het probleem meestal wel verholpen. Maar nogmaals hoe ontstaat het en kan ik dit definitief de wereld uithelpen, voordat het een structureel probleem wordt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de bovenstaande balken... je bedoeld de Titelbalk?!

Het beste antwoord

Dit is een experiment van Google. Het zou de gebruiksvriendelijkheid wat moeten verbeteren. Ik zie dit ook wel eens bij mijn PC. Er is niets met jouw PC of browser (Internet Explorer bijvoorbeeld) aan de hand. Zelf vindt ik het best vervelend.

Als je het irritant vindt, kun je het beste een andere zoekmachine gebruiken, zoals Bing van Microsoft.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zal aan Explorer zelf liggen denk ik. Misschien Google Chrome eens proberen? ;-)