Heb je je ipod na aankoop wel volledig opgeladen
Het kan ook zo zijn dat je batterij zo snel leeg gaat doordat je hem misschien hebt gejailbreakt

Tip: probbeer de app battery test
Hiermee kan je zien hoe lang je ipod meegaat op een batterij

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk doe je er veel mee of staat internet de hele dag aan. Mijn Samsung is ook na een dag leeg hoor, maar dan doe ik er wel veel mee. Laat je je foon een hele dag liggen en doe je hem s nachts uit, dan doe je ook langer met je batterij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een iPod thouch 3 en die laad ik iedere nacht op o dat ik er zoveel mee doe dat hij iedere dag leeg is msn Skype spelletjes hèt kost allemaal veel batterij dat is nou eenmaal zo.
Ik heb mijn helderheid wat lager gezet dat bespaart wat batterij maar nie zo gigantisch veel hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja wat is snel leeg, bij normaal gebruik gaat hij toch wel een dagje (8 á 10 uur) mee.
Zorg dat je de Bluetooth functie uit hebt staan en zet de helderheid van je scherm op minder dan 50% en sluit alle Apps af die je niet gebruikt, dat scheelt al!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan 2x heel snel op de home knop drukken en dan zie je alle apps die in de achtergrond werken deze gebruiken veel energie klik heel lang op een app een dan staat i uit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De grootste energievreters zijn naar mijn weten internetten (WiFi) en video's bekijken. Zet WiFi en Bluetooth uit om zo energie te besparen. De verlichting komt daarna is mijn ervaring, hoe zwakker hoe beter voor de batterij. Daarnaast zijn bepaalde apps (zoals spelletjes) energievretend. Sluit die zoveel mogelijk.

(Muziek luisteren met beeld uit kost overigens bijna geen energie. Dat kan je dagen doen. Hoe energievretend volume precies is weet ik niet maar daarop bezuinigen lijkt me niet heel zinvol).