Hoe zet ik mijn scherm van mijn laptop lichter als mijn fn toets het niet doet?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik he een laptop gekregen van een vriendin van mij maar de fn toets doet het niet en ik wil het scherm lichter zetten hoe moet dit zonder fn toets?

Toegevoegd na 3 minuten:
Het is een laptop van ASUS

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.3K

Antwoorden (2)

Configuratiescherm\Hardware en geluiden\Energiebeheer

Onderaan staat dan een schuifbalkje waarmee je de helderheid kunt regelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iksnap het niet sorry :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar configuratiescherm, dan naar Hardware en geluiden en dan naar Energiebeheer. Precies zoals het er staat.
kaarsje erachter?
zonder gekheid je zult die toets moeten repareren.
misschien in de bios iets fout staan.

char28