Kan je als je bijvoorbeeld Windows 7 hebt iets downloaden zodat je ook, of Windows Xp krijgt?

Bijvoorbeeld je hebt een spel, en dat kan niet op Windows 7, dus je wilt Windows Xp downloaden. Kan zoiets?

Toegevoegd na 12 minuten:
Nog een voorbeeld van een spel.. Rollercoaster Tycoon 3.

Toegevoegd na 2 dagen:
Het is een laptop.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Je vraagt het heel raar, maar er zijn een aantal mogelijkheden.
1. Het spel werkt gewoon, ook al staat Windows 7 er niet bij.
2. Het spelt draait wel in compatibilteitsmodus in Win7
3. Je kan XP-mode draaien met een aantal versies van Win7.
4. Je kan een virtuele machine draaien en WinXP daarin draaien.
5 Je kan WinXP naast Win7 installeren en bij het opstarten kiezen welke versie je wil (Dualboot)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan je spel installeren en daarbij windows laten denken dat windows onder XP draait.
Dat noemen ze programma uitvoeren in compatibiliteitsmodus
Kijk bij de link voor meer uitleg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kun je gemakkelijk doen door je harde schijf te partitioneren. Je kunt ook Virtual machine software gebruiken om dit te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klik met rechter muisknop op het spel -> eigenschappen-> compatibiliteit en dan kun je daar je computer doen laten denken dat het windows xp of fista 98 enz...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lukt niet, want het is een laptop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, ik heb het al gezien. Alleen, hij gaat dan laden, het beeld word zwart en dan zegt die dat het spel het niet doet. Dus het helpt niet..