Ik zoek een programma die mensen kunnen downloaden en waar ik updates en software in kan zetten die mensen dan kunnen downloaden en installeren.

Ik repareer en onderhoud veel pc's nu heb ik het daar al druk mee en heb ik geen zin om een heel database te maken. Ik zoek gewoon een simpel programma die mijn klanten op de pc hebben geinstalleerd en een melding geeft bij een nieuwe update en software die ik er in kan zetten. Een soort van Windows Update dus...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Dropbox mischien?? Die gebruik ik veel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien is wetransfer wat voor je.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn eigenlijk 3 soorten update

Windows update (waar soms bij optionele download ook nog wel eens hardware driver worden aangeboden
maar dat is vaak alleen bij de eerste keer installeren van toepassing.

Software updates van verschillende programma,s
als adobe flashplayer adobe reader ed
deze leveren meestal wel hun eigen update mogelijkheid

en natuurlijk de echte drivers update proggies

File hippo vindt ik wel aardig

en scancircle voor een goed advies wat betreft veiligheid
capthavoc
12 jaar geleden
Secunia Personal Software Inspector (PSI) is een programma dat bijhoudt of de programma's op je PC up to date zijn. De meest recente versie biedt ook de mogelijkheid om de programma's automatisch te laten updaten.
Bronnen: