Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn xp stijl werkt niet meer?

Ik had UXTheme-MultiPatche gedownload en daarna moest mijn computer opnieuw worden opgestart. Toen kreeg ik de classic stijl en nou werkt de normale stijl niet meer. Als ik die stijl aanklik krijg ik in de titelbalk: Fout bij in geheugen laden van visuele stijlen. En bij te tekst staat: De visuele stijlen kunnen niet in het geheugen worden geladen omdat het bestand niet in het geheugen kan worden geladen (enter) Details:(met niks er achter).
Dan klik ik op ok en er gebeurd niks. Als ik dan nog eens op toepassen klik krijg ik de melding: In rundll32.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak. En dan moet ik op sluiten klikken. Kan iemand helpen?
(ik heb niet meer toegang tot de installatie cd)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
448

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Klinkt niet zo best. Probeer in 'Save mode' (F8 toets bij opstarten) te starten en probeer dan computer mbv herstelpunt terug te zetten naar de situatie op een datum/tijdstip voordat de narigheid begon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding