Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goede en goedkope touchscreen computer? (Dus geen IPAD of iets dergelijks)

Toegevoegd na 12 minuten:
Ik doel op een computer die ik kan gebruiken voor o.a. mijn studie en het downloaden van bijvoorbeeld films.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
801

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Bij de bart smit kan je er een halen van 79.95, maar verwacht er niet te veel van: hoe hoger de prijs hoe beter de kwaliteit.

Meestal dan =)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Das android..
De Dell inspiron duo is een echte hybride laptop die in een tablet kan verandert worden met Windows 7 erop
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toshiba handybook does everything the iPad does for half the price
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Ik persoonlijk raad mensen touchscreen nog niet echt aan. Omdat ze vaak lage specs hebben.. Zware games kan je er meestal niet op draaien, en die computers hebben meestal niet meer dan 2gb geheugen en 500gb opslag... daarbij betaal je net zoveel als een desktop pc die 6gb geheugen heeft en 1,5tb heeft als opslag!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mensen toch! LEES nou eens een keer goed! Ze zegt toch GEEN IPAD of iets dergelijks.

Wat jij bedoeld heet een Panel PC.

*Goedkope zijn er alleen vanuit china, en geloof me, die kwaliteit is ruk.

Dit is de beste tot nu toe:

http://www.cyberneteurope.com/en/all-in-one-pc/lcd-pc/iOne-H5?gclid=CIuLyP_jv6kCFU6FDgodq22yfQ
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De HP Touchsmart is wat jij bedoelt, tenzij je hem mee moet nemen. Dat kan deze dan weer niet makkelijk (meenemen kan altijd natuurlijk, maar de pc/monitor is vrij groot).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding