hoeveel gb is een wii??

hoeveel GB is een wii zo uit de winkel ??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeft een Wii zul je bedoelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahahaha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat soort uitspraken zie je hier veel, komt denk ik omdat mensen er gewoon geen verstand van hebben en dan ook geen goede vorm voor kunnen vinden om het te zeggen. Veelgezien: Mijn laptop is een Windows 7. Maar dan ben ik al blij dat ze laptop en win7 vermelden veel vaker zie je dat mensen echt helemaal niks vermelden of alleen de dingen waar je niks aan hebt. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahahaha mn laptop is een windows 7 xD

Antwoorden (1)

Een wii heeft GEEN harde schijf ingebouwd wel wat geheugen voor savegames maar dat is maar 512 MB.