Wat betekent 0x0000004E in mijn blauwe scherm van mijn pc?

Nu heb ik een vet zware pc gekocht met windows 7 en intel 5 en dan krijg ik geregeld een blauw scherm met die code erop via google wordt ik als leek ook al niet veel wijzer.

Wat betekent die code?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ondanks het feit dat je heel weinig informatie verstrekt denk ik dat het een geheugen probleem is. (Zoals capthavoc al onder opmerking had neergepend.) Even terug naar de winkel om eea te laten testen.

U heeft te maken met een driver probleem en/of een software probleem. Het eerste is de meest voor de hand liggende en komt meestal als men een installatie heeft,welke is uitgevoerd met een zogenaamde recovery cd . Hierop staan niet altijd de meest recente drivers,waar Windows 7 dus niet mee overweg kan. Aangezien er een perfect programma bestaat (GRATIS) zou U daar mee aan de gang kunnen. http://www.slimwareutilities.com/slimdrivers.php Dit is gratis en het enige,wat men verwacht is een simpele registratie,waarna dit geweldige programma elke driver vind,die Uw systeem nodig heeft. Vergeet nooit,o JA te antwoorden op de vraag "Make a restore point " (herstel punt ) De rest wijst zich vanzelf. Mocht het niet helpen,dan kunt U in de log event vinden,welke software de boosdoener is en dat verwijderen. Groet:Zoekertje

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100