Nee dat gaat niet, als je 64 bit wil moet je Windows opnieuw installeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee dit kan niet. 32 bits- en 64bits besturingssystemen verschillen wezenlijk van elkaar. Er van uitgaande dat je een 64 bits computer hebt zal je een 64 bits versie van Windows moeten kopen. De vraag is of je die kosten hiervoor wilt maken want je betaalt al gauw 189 euro voor een retail versie ( http://www.bol.com/nl/s/computer/zoekresultaten/N/3134/Ntk/computer_all/Ntt/Microsoft+Windows+7/Nty/1/Referrer/ADVNLGOO0020130013shd/index.html).
Uiteraard zijn er andere wegen om aan een werkende licentie te komen, maar ik denk niet dat dit de plaats is om dat te bespreken.