Mijn toetsenbord en muis doen het niet meer?

Mijn toetsenbord en muis doen het niet meer maar als ik op F10 klik opent die wel BIOS. En het vervelende is dat er een wachtwoord op mijn account staat dus kan niks doen. Toen ik de driver van mijn muis de installatie ongedaan had gedaan deed mijn muis het niet meer maar wel mijn toetsenbord toen startte ik mijn pc opnieuw op en toen deed mijn toetsenbord het niet meer. Alleen bij het opstartscherm waar je BIOS enz kan kiezen doet die het. Pc draait op Windows 7 32bit

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Heb je al systeemherstel geprobeerd via de f8 bij het opstarten?

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je f8 constant indrukt tijdens het opstarten, dan krijg je een menu lijst te zien waarop je vervolgens opstartherstel kan uitvoeren. Deze lost de probleem op of geeft je de optie om je pc staat terug brengen naar een tijd waarin het wel goed werkte.