Hoe kan ik de rechten zodanig aanpassen dat ik een map in deze locatie kan verwijderen? C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository Windows 7

Toegevoegd na 57 minuten:
Oftewel hoe kan ik in bepaalde systeem mappen dezelfde machtingen hebben als "gebruiker" SYSTEM zie bijgevoegd plaatje

Mezelf toevoegen kan blijkbaar niet , de knop is grijs

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Hier, http://www.filehippo.com/download_unlocker/

Dit programma laat je zien waardoor je het bestand niet kan verwijderen.

Click rechts op de map kies unlocker en dan druk je simpelweg op: ''Unlock all''

Dat was een hele zoektocht, ik hoop dat het werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Klik in de Verkenner met je rechtermuisknop op de map Driverstore en kies eigenschappen. Ga daar naar het tabblad Algemeen en haal daar het vinkje bij Alleen lezen weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is raar. Eerlijk gezegd weet ik zo op afstand het antwoord dan niet zo 1-2-3. Misschien iemand anders?
Log in als administrator.