ik zou graag een pc kopen

Hallo, ik ben van plan waarschijnlijk een pc te kopen met het geld dat ik verdien door te werken (vakantiejob).
Mijn eisen:
1. Ik hou van video editing, dus liefst een laptop, zodat ik van overal kan editen.
MAAR
2. Ik hou ook van gamen, en een laptop zal dan weer veel te licht zijn om bvb games zoals call of duty black ops te kunnen spelen... Dus het mag dan ook een desktop zijn.

Maar ik heb al een desktop, maar ik kan niet echt informatie vinden over mijn pc, dus weet niet echt of hij wel geschikt is voor cod ed.
Ik zit eigenlijk in een compleet dilemma, ik wil liefst een kleine pc, notebook ofzo, niet te duur, niet te groot, om te editen en internetten...
Maar welke games kan ik daar dan op spelen?
Allesinds niet cod!
Maar als ik dan een desktop heb, dan in bvb.de zomer als ik wil editen, dan zit ik hier ook maar heel de tijd binnen, en het zou ook makkelijker zijn om laptop dan te nemen.

Mijn budget ongeveer: 500 euro.

Dit zijn de specificaties van mijn pc nu; (ik vind maar dit...)

Microsoft windows XP Professional
Versie 2002
Service pac 3

Intel (R)
Pentium (R) D CPU 3.20 GHz
Kloksnelheid: 3.20 GHz, 1,00 GB

Laat me wat weten aub.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (7)

Alienware laptops, handig krachtig maar ok best prijzig, misschien kan je nog wat sparen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zaterdag hebben ze een perfecte laptop voor je bij de Aldi, met die goede specificaties vind je nergens een laptop voor die prijs, en bij de Aldi krijg je 3 jaar garantie aan huis. Ik heb al jaren computers van de Aldi en die zijn echt goed, zie hier;
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
PLUSJE!!! MEDIONS ZIJN ""AMAZING""
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heel erg bedankt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet er alleen zaterdag wel op tijd bij zijn bij de Aldi, want op is op!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maarrrrr.... "Qua prestaties blinkt de MD 98550 niet uit. De Core i3 processor op 2x 2,53 GHz is op zich een rappe processor die goed genoeg is voor vele taken. Echter laat de grafische chipset het afweten. Intel's HD graphics chipset staat niet bekend om zijn gigantische power" En de conclusie is: "De MD 98550 is bedoeld als gezinspc en daarvoor is het apparaat prima geschikt, mits er niemand spelletjes wil spelen op het apparaat. Dit zal moeizaam gaan tenzij het kleine internetspelletjes zijn. Al met al krijg je van Medion voor 599 euro redelijke power - graphics niet meegerekend - en een relatief zuinig systeem."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan er best aardig spelletjes mee spelen en met een budget van 500 euro is dit wel het beste dat hij kan krijgen!
Je zult in ieder geval een laptop moeten kiezen met een groot werkgeheugen als je games daarop wilt gaan spelen. Bij Bol.com kun je specifiek op gamenotebooks zoeken, maar de prijzen liggen daar wel boven je budget. Zoek op Google eens naar gamenotebooks....misschien dat je dan notebooks tegenkomt die binnen je budget vallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ik je een tip mag geven.
wat je ook doet koop nooit een HP computer!!
die dingen staan er onder bekent als 1 van de slechtste merken onder de computers.
Waarom? Omdat ze veel meuk gooien in de kasten.
Ik heb al veel klanten en kennissen meegemaakt die een HP hadden en hebben er tot nu toe nog steeds gezeur mee.
kasten die crashen, harde schijven die binnen enkele maanden kapot zijn, cpu's die zijn verouderd etc..
inderdaan zijn aliens pc's hele goeie kasten alleen betaal je er een vermogen voor... voor de zelfde kast bij bijvoorbeeld bcc voor 500 euro heb je precies het zelfde. Je kan beter inhoud gaan dan voor de buitenkant...
of zelf een kast in elkaar flansen blijkt altijd nog het beste.
weet je nou niet wat voor een kast je moet nemen, kijk dan eens bij kieskeurig.nl daar kan je precies op jou wensen een kasten kiezen. zo weet je gelijk welke kast het beste bij jou past. zo heb ik ook mijn computer gekocht.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ow en medion pc's is het zelfde verhaal als dat van HP.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het ook een desktop mag zijn zoals je schrijft heb je vele mogelijkheden en zit je niet vast aan specificaties. Waar je niet op moet besparen is het werkgeheugen en de processor. Als je voor Windows 7 kiest, kies dan voor de 64 bits versie en neem ruim voldoende werkgeheugen. Er zijn voldoende site,s waar je online een systeem kan samen stellen en gelijk de prijs ziet staan. Neem een Intel cpu voor video bewerken en het liefst 1 met 6 kernen. Ook een goede losse videokaart is tegenwoordig niet duur. Voor € 500,- kan je een hele leuke pc samen stellen. Veel succes

Toegevoegd na 1 minuut:
Hieronder een link.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Windows XP computers worden niet meer verkocht. Vista was niet super, dus wordt het Windows 7. Denk dan wel aan het werkgeheugen dat groot genoeg moet zijn.
Ga eerst met je verhaal naar de betere computerwinkel en laat je adviseren. Koop daarna de PC die het best bij je past en dat kan zelfs via Internet zijn.
Koop vooral niet te snel !!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet is op http://www.apple.com/nl/macbook/ kijken daar staan nogal mooi laptop`s die voor jou goed geschikt zijn! je kunt ze zelfs online bestellen zo dat je niet op pat hoeft! { wel even over na denk het is wel een dure laptop}

Toegevoegd na 6 dagen:
vind je dit een mooie laptop of niet?

het kostje denk wel zo`n €1500 denk maar als je die laptop hebt heb je inderdaad wel heel wat!!